آیین نامه انتخاب شورای تخصصی کتابخانه مرکزی

شورای تخصصی کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال 1395 به منظور مشارکت در تبیین خط مشی علمی تخصصی کتابخانه های تابعه دانشگاه با هدف ترغیب آنها جهت توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات کتابخانه ای و اطلاع رسانی، توانمندسازی کتابداران شاغل در دانشگاه، توسعه آموزش و پژوهش در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی و توانمندسازی اعضای هیئت علمی، محققان،دانشجویان، و کارکنان دانشگاه برای تسهیل در امر پژوهش تشکیل شد .

اعضاء اصلی مدیراطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه -دو نفر نماینده از کتابداران کتابخانه های دانشکده های دانشگاه -دو نفر نماینده از کتابداران کتابخانه های مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی تابعه تبصرهیک نفر نماینده از کتابخانه مرکزی اعضای شورا با حکم معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه یا مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی به مدت یک سال منصوب میشوند. اعضا مدعو ) بر حسب مورد

 1 .نماینده معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در حوزه پژوهش 2 .نماینده معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در حوزه مالی 3 .نماینده معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در حوزه آمار و فناوری اطلاعات 4 .نماینده معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در حوزه اداری شرایط اعضاء اصلی شورای تخصصی دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کاردانی با اولویت رشته کتابداری و اطلاع رسانی دارا بودن حداقل سه سال سابقه کار مستمر و تمام وقت در یکی از کتابخانه های دانشگاه)ترجیحی( تعهد نسبت به منشور اخلاق حرفه ای کتابداران دارا بودن حسن سابقه خدمت امتیازات ویژه جهت عضویت در شورای تخصصی .1 .رضایت همکاران و اعضای کتابخانه از نحوه ی برخورد و تعامل با وی .2 .داشتن حسن خلق . .3پشتکار و جدیت در کار .4 .آموزش خدمات فنی و ارائه مشاوره به همکاران و مراجعین به کتابخانه .5ارائه پیشنهادها و طرح های ویژه و اجرای آن در کتابخانه تبصره کتابداران برتر و سایر کارشناسان در حوزه های مرتبط بر حسب مورد به پیشنهاد اعضای شورا جهت شرکت در جلسات تخصصی دعوت خواهند شد.

سوالات متداول

عضویت در کتابخانه چگونه انجام می‌شود؟

تکمیل درخواست "ثبت نام برخط در کتابخانه" در سیستم فراکاوش به آدرس lib.lums.ac.ir

* مراجعه به کتابخانه جهت تائید و فعال شدن عضویت (درهنگام مراجعه ارائه کارت دانشجویی(جهت دانشجویان ) و ارائه حکم کارگزینی(ویژه کارکنان و کادرآموزشی)الزامی است.)

offer
انتقادات
و
پیشنهادات