استفاده کننده باید :

·         به دلیل نقش اطلاعات در سلامتی و کاهش خطاها ، علوم روزآمد در خدمات کتابداری و رفتار اطلاع رسانی را در چارچوب اخلاق حرفه ای دریافت نماید.

·         برای استفاده مطلوب از کتابخانه از کتابدار راهنمایی بخواهد و در مقابل پرسش هایش ناآگاه تلقی نشود.

·         از شرایط فیزیکی استاندارد و دارای ارگونومی برای مطالعه بهره مند شود. مانند: اکوستیک، نور، رطوبت، دما، تهویه، میز، صندلی و سایر تجهیزات و امکانات

·         در کنار میزهای مطالعه منابع الکترونیکی، وب سایت آن سازمان، خبرنامه، تازه های کتابخانه و همچنین برنامه زمان بندی آموزش استفاده کنندگان را مشاهده نماید.

·         به مجموعه کتابخانه در چارچوب سیاست مجموعه سازی (چاپی و الکترونیکی) بجز موارد استثنایی دسترسی داشته باشد.

·         هر مراجعه کننده ای حق دارد نظر خود را در زمینه انتخاب، خرید، سفارش و سایر فرایندهای کتابخانه در طول سال ابراز نماید.

·         بخشی از منابع کتابخانه های مراکز درمانی، به آموزش بیماری ها با جامعیت و روزآمد اختصاص یابد و فهرست های آن به بخش های بالینی مرتبط، با هماهنگی مدیر واحد بالینی جهت اطلاع رسانی، ارسال شود.

·         در کتابخانه های مراکز تحقیقاتی و آموزشی، اطلاعات مربوط به کتابخانه های مراکز همتای داخلی و خارجی در تابلوی اعلانات کتابخانه درج شود.

·         خدمات مشاوره اطلاعاتی در پژوهش هایی که محقق نیاز دارد، ارائه شود.

·         به باورهای فرهنگی مراجعه کنندگان مختلف احترام گذاشته شود و همچنین زمینه تبلیغ خارج از اهداف سازمان قرار نگیرد.

·         هنگام ورود به کتابخانه ساعات کار کتابخانه، شرایط استفاده از انواع منابع و امکانات، اخبار، اطلاعیه ها و پلان قسمت های مختلف کتابخانه به وضوح مشاهده نماید.

سوالات متداول

عضویت در کتابخانه چگونه انجام می‌شود؟

تکمیل درخواست "ثبت نام برخط در کتابخانه" در سیستم فراکاوش به آدرس lib.lums.ac.ir

* مراجعه به کتابخانه جهت تائید و فعال شدن عضویت (درهنگام مراجعه ارائه کارت دانشجویی(جهت دانشجویان ) و ارائه حکم کارگزینی(ویژه کارکنان و کادرآموزشی)الزامی است.)

offer
انتقادات
و
پیشنهادات